Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Oy Kullanacağı Okulda Yoğun Güvenlik Önlemi
Son Dakika Logo
01.11.2015 09:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Oy Kullanacağı Okulda Yoğun Güvenlik Önlemi

Erdoğan'ın oy kullanacağı Üsküdar'daki Saffet Çebi Ortaokulunda hazırlıklar tamamlandı. Okula gelen vatandaşlar aranırken, sıkı güvenlik tedbirleri dikkat çekiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (40)

  • DÇKP ( DünyayıÇiftçilikKurtaracakPartisi ) DÇKP ( DünyayıÇiftçilikKurtaracakPartisi ):
    En nefret ettiğim adamlardan birisisin ama HDP ye ina SEN Kazan yine 12 34 Yanıtla
  • Cem Cem:
    Kefeni giydik seninleyiz koca reis 14 32 Yanıtla
  • TAŞOVA TAŞOVA:
    aman cüzdanlara eşyanıza sahip çıkın tehlike yakininizda. 18 9 Yanıtla
  • virgül virgül:
    Tabiki Ülkemizin Cumhurbaşkanı korunacak.Demirbaşı bile koruyorlar bu ülkede. 13 10 Yanıtla
  • SAF HALKIM SAF HALKIM:
    Türkiyenin eğitim ve kültür düzeyi birazcık yüksek olsa yemin ederim AKP yüzde 20den fazla oy alamaz. Olup bitenden habersiz sığır dolu memleket 9 11 Yanıtla
    61 61:
    Olup biteni herkes görüyor chp yle pkk kol kola 0 1
  • lol lol:
    Şeytanı cehenneme gönderme vakti geldi! Güle güle AKP!!!! LOL 7 6 Yanıtla
  • kelkitli kelkitli:
    Hayırlı olsun sayın Başkan REİS ERDOĞAN 7 6 Yanıtla
  • 1000 göllü musa 1000 göllü musa:
    Oy kullanırken de siyaset yaptımı ? Milliyetçiliği akşam saat 20 de sonbulacak... 3 10 Yanıtla
  • ığdırlı
Ali


ığdırlı Ali :
    Reyis dediğiniz diktaror türkiyeyi felakete gütürüyor HDP Candır 2 10 Yanıtla
  • try try:
    kürt olarak oyum akp ye 5 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement