MKE Ankaragücü - Fenerbahçe maçının ardından - Hikmet Karaman
Son Dakika Logo
08.05.2021 11:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

MKE Ankaragücü - Fenerbahçe maçının ardından - Hikmet Karaman

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Süper Lig'in 40. haftasında Fenerbahçe'ye 2-1 kaybettikleri maçtan dolayı çok üzgün olduklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Alıştın Alıştın:
    Sana Halil umut meler gibi hakem lazım. Elinden tutup rakibe kart sana penaltı veren ne oldu gsyi yenince havandan geçilmiyor du 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement