MKE Ankaragücü - Fenerbahçe maçının ardından - Hikmet Karaman
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Süper Lig'in 40. haftasında Fenerbahçe'ye 2-1 kaybettikleri maçtan dolayı çok üzgün olduklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)