Arıcılık Akademisi'nde eğitim gören arıcılar mezun oldu
Muğla'da Büyükşehir Belediyesi ve Balparmak firmasının öncülüğünde hayata geçirilen "Sürdürülebilir Arıcılık, Katma Değerli ve Verimli Üretim Protokolü" çerçevesinde, Arıcılık Akademisi'nde eğitim alan 24 arıcı mezun edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?