12 fabrika çalışanı zehirledikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
12 fabrika çalışanı zehirledikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldıKAYSERİ'de, iplik fabrikasında çalışan 12 işçi, akşam yemek yedikten sonra rahatsızlanınca, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?