Ferhat Göçer Doktorlara Uygulanan Şiddete Karşı Harekete Geçti
Ferhat Göçer doktorlara uygulanan şiddete karşı harekete geçtiİSTANBUL - Ünlü sanatçı Ferhat Göçer, Harbiye'de verdiği konserde, doktorlara ve sağlık personellerine uygulanan şiddete dikkat çekti ve bu olayların en kısa sürede son bulmasını temenni etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?