15 Temmuz Kahramanları "O Gece"Yi Anlattı
Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz'daki darbe girişiminin bertaraf edilmesinde büyük yararlılık gösteren vatandaşlardan Mehmet Köse, Abdullah İrgin ve Şerife Boz, Bayburt'ta düzenlenen programda o gece yaşadıklarını anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?