Bingöl'de pandemiyle birlikte balık tüketimi arttı, kısıtlama öncesi yoğunluk yaşandı
Bingöl'de pandemiyle birlikte balık tüketimi arttı, kısıtlama öncesi yoğunluk yaşandı Bingöl'de geçen yıla oranla korona virüs (Covid-19) nedeniyle balık tüketimin de yüzde 70 oranında artış oldu, hafta sonu kısıtlaması öncesinde balıkçılarda yoğunluk oluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?