Bingöl'de pandemiyle birlikte balık tüketimi arttı, kısıtlama öncesi yoğunluk yaşandı
Son Dakika Logo
18.12.2020 03:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bingöl'de pandemiyle birlikte balık tüketimi arttı, kısıtlama öncesi yoğunluk yaşandı

Bingöl'de pandemiyle birlikte balık tüketimi arttı, kısıtlama öncesi yoğunluk yaşandı Bingöl'de geçen yıla oranla korona virüs (Covid-19) nedeniyle balık tüketimin de yüzde 70 oranında artış oldu, hafta sonu kısıtlaması öncesinde balıkçılarda yoğunluk oluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement