HAYVANAT BAHÇESİ'NİN MİSAFİRLERİ FLAMİNGOLAR
Antalya Büyükşehir Belediyesi Hayvanat Bahçesi, yasadışı yollarla satılmak üzereyken Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından yakalanan 21 flamingoyu misafir ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?