HADIMKÖY'DE KONTROLDEN ÇIKARAK AKARYAKIT İSTASYONUNA GİREN OTOMOBİL ALEV ALDI 2 YARALI
Vedat BAYRAKTARİSTANBUL DHAHadımköy'de, sürücüsünün bilinmeyen nedenle kontrolünü kaybettiği otomobil, akaryakıt istasyonuna girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?