Manavgat'taki orman yangınında hayatını kaybedenlerin sayısı 5'e çıktı
Türkiye, günlerdir yangınla mücadele ediliyor. Bakan Koca, acı haberi paylaşarak Manavgat'taki orman yangınında hayatını kaybedenlerin sayısının 5'e yükseldiğini duyurdu. Yangından etkilenen 410 kişinin 400'ü ise taburcu oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?