Kütahya'daki yurtlarda 14 gün karantinada kalan 460 kişi, memleketlerine gönderildi
Son Dakika Logo
06.05.2020 03:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kütahya'daki yurtlarda 14 gün karantinada kalan 460 kişi, memleketlerine gönderildi

Kütahya'daki yurtlarda 14 gün karantinada kalan 460 kişi, memleketlerine gönderildiALMANYA, Sudan ve Sırbistan'dan getirilerek Kütahya'da yurda yerleştirilen 460 vatandaş, 14 günlük karantina sürelerinin dolması üzerine otobüsler ile memleketlerine gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement