Kütahya'daki yurtlarda 14 gün karantinada kalan 460 kişi, memleketlerine gönderildi
Kütahya'daki yurtlarda 14 gün karantinada kalan 460 kişi, memleketlerine gönderildiALMANYA, Sudan ve Sırbistan'dan getirilerek Kütahya'da yurda yerleştirilen 460 vatandaş, 14 günlük karantina sürelerinin dolması üzerine otobüsler ile memleketlerine gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?