Minik Oğlunu, Cebine Not Koyup AVM'de Terk Eden Anneye Hapis Şoku!
Son Dakika Logo
11.04.2019 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Minik Oğlunu, Cebine Not Koyup AVM'de Terk Eden Anneye Hapis Şoku!

Bursa'da, 4 yaşındaki oğlu Hamza'yı bir AVM'nin oyun alanına bırakıp kayıplara karışan anne hakkında 3 yıl hapis talebiyle dava açıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • GORA GORA:
    Ülke tarihinin en kötü ekonomisi ile batıyoruz hayat çok çok pahalı 32 9 Yanıtla
  • ..... .....:
    Bu ülkede neydü belirsiz olanları gören devlet kendi halkını da bir görsün. 17 4 Yanıtla
  • HAMİT HAMİT:
    en ucuz sogandı artık onu bile alamıyoruz 17 1 Yanıtla
    X X:
    Sevgili Baran kardeş senin ağababalarında fazla et yeniyor diyordu yakın zamanlarda ve illet bu lafıda yutmadı......yani siz milletin yemesine içmesine kadar karışmaya devam edin .....sanane adam üç öğünde soğan yiyebilir....sen soğandakş geçen yılla bu yıl arasındaki 5 kat zamdan haber ver bırak adamın ne yediğini. 1 0
  • Emmanuel Emmanuel :
    Bizim devletimiz Suriyelilere sahip çıksın hatta onlara askeri maaş baglasin birde vatandaş yapsin. El insaf arkadaş körmu bu yetkililer 12 3 Yanıtla
  • hakan hakan:
    her kadın çocuk doğurabilir belki ancak, anne olamıyor. 12 1 Yanıtla
  • MORALSİZ MORALSİZ:
    Ruhsuz kadın. Çocuğundan uzak nasıl yaşayabildin.O çocuk hiç mi anne demedi!Gülücüğü hiç mi aklına gelmedi! 9 0 Yanıtla
  • Kılıc Kılıc:
    Suç senin deyil gamze hanım herşeyi pahalı yabanlarda suç 2 kilo soğan ve 2 kilo patates nerdeyse 30 lira oldu suç senin deyil senin nekadar paran olsada markede giddinmi kuruşsuz eve gelirsin suç senin deyillllll ama adam hala çıkıp büyüyoruz ekonomimiz süper diyor ALLAH b. Larınıı versin 8 1 Yanıtla
    Kadın Kadın :
    Ve hl bunların söylediklerine inananlar destekleyenler var şaka gibi 0 0
  • Cihan Cihan:
    Ekonomi batmış durumda damat bakan herşey yolunda diyor şaka yapıyor galiba 8 0 Yanıtla
    Kadın Kadın :
    Konuşurken kendi bile Kendine inanmiyordur ben ne sacmaliyorum diye 0 0
  • ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,:
    bu kadına iş ve ev versin hiçmi zengin yok bursada yazıktır zor durumda işte 5 0 Yanıtla
  • ... ...:
    acik adres yazsaydın ya 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement