4 saatlik sokağa çıkma izninde de evde kaldı, balkonda saz çaldı
4 saatlik sokağa çıkma izninde de evde kaldı, balkonda saz çaldı Elazığ'da Korona virüsü salgını nedeniyle bugün 4 saatliğine sokağa çıkma izni verilenlerden 16 yaşındaki Alperen Fırat, tam tersine evinde kalıp balkonda saz çalmayı tercih etti Elazığ'da Korona virüsü salgını nedeniyle bugün... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?