4 saatlik sokağa çıkma izninde de evde kaldı, balkonda saz çaldı
Son Dakika Logo
15.05.2020 01:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

4 saatlik sokağa çıkma izninde de evde kaldı, balkonda saz çaldı

4 saatlik sokağa çıkma izninde de evde kaldı, balkonda saz çaldı Elazığ'da Korona virüsü salgını nedeniyle bugün 4 saatliğine sokağa çıkma izni verilenlerden 16 yaşındaki Alperen Fırat, tam tersine evinde kalıp balkonda saz çalmayı tercih etti Elazığ'da Korona virüsü salgını nedeniyle bugün... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement