Bosna Hersek'te olimpiyat ateşi 30 yıl sonra yeniden alevlendi -
Saraybosna'da 1984 yılında yapılan Kış Olimpiyatları'nın 30'uncu yıl dönümü etkinlikleri kapsamında, olimpik merkezlerinin bulunduğu Yahorina dağında 30 yıl aradan sonra olimpiyat ateşi sembolik olarak yeniden yakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?