Taksim'de aç kalan güvercinleri beslediler
Taksim'de aç kalan güvercinleri beslediler Korona virüs önlemleri kapsamında boşalan Taksim Meydanı'nda, bazı vatandaşlar aç kalan güvercinlere yem ve su vererek besledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?