Sayıştay Başkanı Baş: "Kuruluşunun Yeni Aşamalarında Olan Devletler Bize Gıptayla Bakıyor"
Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş, "Bugün aynı zamanda Avrupa Sayıştaylar Birliğinin başkanıyım. Böyle bir geçmişimiz olmasa hiç kimse Türkiye'ye başkanlık bahşetmez." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?