Özdilek: "Mutluyuz, bugün itibari ile bir üst sıraya çıktık"
- Özdilek: "Mutluyuz, bugün itibari ile bir üst sıraya çıktık"DENİZLİ - Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur karşılaşmasında kendi evinde ağırladığı İçel İdman Yurdunu 4-1 mağlup eden Denizlispor'un Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, "Mutluyuz bugün itibari ile bir üst sıraya çıktık. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?