Bahçeli, MHP Merkez Yönetim Kurulu'nun toplantısının yapıldığı otele, klasik otomobilini kullanarak geldi. Arabeske de ilgi duyan Bahçeli, bu iki tutkusuyla biliniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (7)
türkoğlu türk:
adamlık budur 200 milyon dolara doğmaşın hakkıyla uçak alıp binmek değildir euroları sıfırlamak değildir oturduğu makamı kullanmak değildir261Yanıtla
ALPEREN TÜRKEŞ:
SENİN YÜZÜNDEN MHP'YE OY VEREN ÜLKÜCÜ KALMAYACAK. ÜLKÜCÜYÜM FAKAT SENİN SAYENDE ARTIK MHP'Lİ DEĞİLİM. HİÇBİR PARTİYE OY VERMİYORUM. 68Yanıtla
bu eski araba sevdandaki performansı birazda siyasette göstersen tanıda doyulmaz. sonuçta iyi adamsın da; memleket ne durumda sen neler yapıyosun. 20Yanıtla
Kabil:
Milletin derdi ne bunun derdi ne yaziklar olsun basiretsiz baskanima nerde basbug nerde...00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (7)