BOLU BİR DOKTOR, BİR HEMŞİRE KORONAYI YENDİ
Bolu'da koronavirüsü yenen 5 kişi alkışlarla taburcu edildi (2)Bolu'da, aile hekimi Uysan Öztürk(32) ve hemşire Senanur Duman(21) koronavirüs şüphesiyle hastaneye başvurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?