Konyalı Dalgıçlardan Su Altında Fetö'ye Tepki
Konya'da özel bir dalış merkezinde eğitim gören 30 dalgıç, FETÖ'nün darbe girişimine tepkilerini Ege Denizi'nin metrelerce altında, "Darbecilere karşı Başkomutanın yanındayız", "Denizin dibinde bile olsalar vatanımızı darbecilere yedirmeyiz" yazılı döviz, pankart ve Türk bayrağı açarak gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?