Belediye Başkanına Kızıp Midibüsü Ateşe Verdi
Erzurum’un Pasinler Belediyesi'nde yolcu taşımacılığı yapan kooperatif yetkilileri, belediyenin kendi otobüsleriyle yolcu taşımaya başlamasına tepki için bir aracı ateşe verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?