KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Kemiklerimi kızdırsam acılarım geçer diye düşündüm"
Denizli'de yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) yenen 75 yaşındaki Hamiyet Şakar ve 66 yaşındaki Nurten Ertürk, hastalık sürecinde yaşadıklarını anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?