Çanakkale içinde ambulansın olduğu feribot, poyraz yüzünden gökçeada'ya döndü
İçinde ambulansın olduğu feribot, poyraz nedeniyle Gökçeada'ya döndü (1)Çanakkale Gökçeada'dan Kabatepe'ye giden, içinde ambulansın olduğu, 'Gelibolu' isimli feribot, poyraz nedeniyle tekrar Gökçeada'ya döndü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?