Yılkı Atlarına Bakanlık Sahip Çıktı
Son Dakika Logo
20.01.2016 09:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yılkı Atlarına Bakanlık Sahip Çıktı

Görüntü Dökümü: Yılkı atları, Atları yemleme, Atların verilen otları yemesi, Orman ve Su İşleri Şube Müdürü Temel Şimşek ile röportaj, Ardahan'daki yılkı atlarına bakanlık sahip çıktı Ağır kış şartlarında yiyecek bulmakta zorlanan yılkı atları için Orman ve Su İşleri İl Müdürlüğünce yemleme yapılıyor Ardahan'da ağır kış şartlarında yiyecek bulmakta zorlanan doğadaki yılkı atlarının yaşamlarını sürdürebilmesi için Orman ve Su İşleri İl Müdürlüğünce yemleme çalışması başlatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement