İki genç, yolda yürürken yeşil alanda 20 bin TL değerinde döviz buldu
Son Dakika Logo
12.08.2020 10:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İki genç, yolda yürürken yeşil alanda 20 bin TL değerinde döviz buldu

Bursa'da yeşil alanda yaklaşık 20 bin TL değerinde döviz bulan 2 genç, büyük bir insanlık örneği sergileyerek paranın sahibini aramaya koyuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (32)

  • olmaz olmaz:
    ah ulan ah bi bize denk gelmıyo böyle 6 10 Yanıtla
    atooo atooo:
    inşallah hiç denk gelmez senin gibi fesatlara üstünede sen düşürürsün inşallah senin gibi düşünen biri bulurda o zaman anlarsın insanlığın ne olduğunu 9 2
    diyojen diyojen:
    SORMA DİREK HAYIRDA KULLANIRDIM 6 3
  • Bekir Bekir:
    Imtihan dunyasi bravo dokunmayın helal olsun 10 4 Yanıtla
  • GS Lİ GS Lİ:
    saflar ya paranın serinolarınıda gösterin sahibi 100 ken 1000 olsun miktar söylenirmi hiç, ayrıca ne gerek o para ordaysa senindir. 3 10 Yanıtla
    Gsli Gsli :
    Salata sen her eline geçen paranın seri numarasınımı alıyorsun helal haram diye birşey var sen bilmesende bilenler bitmemiş çok şükür ülkemde 4 1
  • Muhammed Muhammed:
    Ben olsam o parayi hesabima yatirir yilbasinda sabaha kadar icerdim. 5 6 Yanıtla
    Mehmetcik Mehmetcik :
    Sen prokratifsin yazik 2 6
  • hakan hakan:
    böyle parayı ben buluyum babama bil vermem siz tutup sahibini arıyonuz hacı 2 9 Yanıtla
    jacob jacob:
    Ülkenin beklenilen kadar kalkınamamasının sebebi bu zihniyetteki "insan" olarak adlandırmak istemediğim mahluklardır. 1 0
  • mustfa mustfa:
    VAY SALAKLAR SAHİBİ YOKTUR ONUN ŞİMDİ CIKAR BİRİ DER BENİM DİYE ENEYALİLER 3 5 Yanıtla
    Sahipsiz Sahipsiz:
    Herşeyin sahibi Allah o paralar bir imtihan olabilir unutma başına ne geliyorsa senin yüzünden harama helal deme maal 1 0
  • Abuzer Abuzer:
    Mal sahibi mulk sahibi hani bunun ilk sahibi.helaliniz var gardaşlar.böyle haber yapin işte.ne o yok o mayolu bu ciplak poz vemiş banane. 7 1 Yanıtla
  • FARUK FARUK :
    NE GÖTÜRECEĞİM KARDEŞİM BENDE ZOR DURUMDAYIM 3 4 Yanıtla
    AKŞAM OLSADA EVE GİTSEK AKŞAM OLSADA EVE GİTSEK:
    ÇALIŞIP BİRİKTİRSEN 1 0
    jacob jacob:
    Bir cahil de burada. O bulduğun parayı kullanmak emin ol seni bulunduğun durumdan daha zora sokmaktan başka bir işe yaramayacak. Ama sizde bunu görecek ileri görüşlülük ve ilim nerdee! Eğitim şart. 1 0
  • Doğrucu davut Doğrucu davut:
    Parayı bunlar bulmamış el koymuşlar 4 3 Yanıtla
  • BANA NE.BAŞKASININ EMEĞİ BANA NE.BAŞKASININ EMEĞİ:
    Ben daha azını buldum. Elimi sürmedim .Kendime sözüm var.Uzak olsun... 6 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement