Sorumsuz Anne ve Baba 3 Yaşındaki Kızlarını Arabada Bırakıp Gitti
Son Dakika Logo
15.05.2019 12:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sorumsuz Anne ve Baba 3 Yaşındaki Kızlarını Arabada Bırakıp Gitti

3 yaşındaki çocuklarını arabada bırakıp alışveriş merkezine giden anne ve baba bu kadarına da pes dedirtti. Geri döndüklerinde otomobilin kapısı açılmayınca panik yaşayan ailenin küçük kızı olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından kısa sürede kurtarıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • ADANALI ERMİŞ ADANALI ERMİŞ:
    3 YAŞINDAKİ ÇOÇUĞUM EVDE İKEN AĞLARSA DUYMAM DİYE TUVALETE GİRDİĞİMDE KAPIYI AÇIK BIRAKIYORUM ADAMLAR BIRAKIP AVM YE GİDİYOR 12 0 Yanıtla
  • adanalı adanalı:
    bu memleketin gerizekalı insanı hiç bitmeyecek sanırım. 12 0 Yanıtla
  • DİLLERDESİN DİLLERDESİN:
    geri zekalı türedi memlekete 11 0 Yanıtla
  • ++++++++++++ ++++++++++++:
    BÖYLE MALLARIN ÇOCUGUNU DEVLET KORUMAYA ALMALI 10 0 Yanıtla
  • Tezgah Tezgah:
    İkisi çocuğu güneşin altında arabada bırakıyo... kadın son finalde adama çatıyor tezgaha bak. Bunlar hep böyle 9 0 Yanıtla
    fuzuli fuzuli:
    cok dogru karı yapar eder ama sonuçta hep erkek suclu olur 1 0
  • Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    CEHALET. CEHALET ... Bu ülke nin basini cehalet yiyip bitirecek... 9 0 Yanıtla
  • sasa sasa:
    bu tip anne ve babalardan çok var. ne olur yanınızda götürseniz. beyinsizler. 9 0 Yanıtla
  • Yok artik Yok artik:
    Ne istediniz o yavrudan da arabada biraktınız ? Alacagi küçük bir oyuncaktı en fazla yuh sizin gibi anneye babaya 8 1 Yanıtla
  • haydarr haydarr:
    alın elinden hey yetkililer 3 0 Yanıtla
  • Antepli Antepli:
    Arkadaş bakamayacaksan niye yapıyorsun 3 yaşındaki çocuk yerini mi daralttı 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement