İstanbul'da bir trafik magandası, ayağını camdan çıkartarak kilometrelerce araç kullandı
İstanbul'da bir trafik magandasının ayağını camdan çıkartarak araç kullanması kameralara yansıdı. Kendisinin ve diğer insanların canını tehlikeye atan sürücü, bu şekilde 7 kilometre boyunca araç kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?