Bariyere çarpan otomobildeki 2 kişinin ayakları koptu
Son Dakika Logo
19.10.2020 05:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bariyere çarpan otomobildeki 2 kişinin ayakları koptu

İstanbul Kartal'da, yerlerin de ıslak olması nedeniyle direksiyonun hakimiyetini kaybeden sürücü aracıyla bariyerlere çarptı. Kazada şoförün ve yolcu koltuğunda oturan şahsın ayakları koptu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • AYAK AYAK:
    ARTIK O GAZ PEDALINA ELİNLE BASARSIN :) 10 55 Yanıtla
  • Sibel Sibel:
    Hız olayını maalesef vatandaş olarak çözemedik. Amaç ne? Bu kadar hız niye? Kime neyi ispat ediyosun? Yazık oldu şimdi... 43 0 Yanıtla
    ironi ironi:
    lüks araba aldık o kadar para verdik. ne demek kaza yapacak. 300 ile bile gitse kaza yapmaması lazım 0 0
  • Ata Ata:
    Arkadaşlar.Bariyerler bu yolun yolcuları millete zarar vermesin diye yapılıyor.Eğer bariyerler pamuktan yapılsa bariyerlerden şikayet edemez halde olurdunuz.Neden bilip bilmediğiniz herşeyde kendinizi mahvetmeye çalışıyorsunuz?Alkolik suçlu değil yasaklıyan suçlu,Bu hızla bariyere giren değil bariyeri yapan suçlu.SİZ NASIL BİR MİLLETSİZ YA? 21 8 Yanıtla
  • ismim bariyer ismim bariyer:
    araba bu hale geldiyse arabanın hızı kaç onu sormak lazım 17 1 Yanıtla
  • eray eray:
    bızım barıyerlerımız ınsan kurtarmaktan cok ne yazıkkı hayat sonduruyor daha kac motorcu kac ınsanın canı yanıcakk katıl barıyer ıstemıyoruz,,,,, 10 8 Yanıtla
  • araba araba:
    altındaki arabaya güvenirsen ya bacagından ya canından olursun.. Neyi kime ispat etme derdindesiniz... 8 2 Yanıtla
  • milli milli:
    öve öve bitiremediğiniz yollar bunlarmı geçen hafta kafa koptu bu hafta bacaklar sizin yapacağınız işp bu kada olur 3 6 Yanıtla
  • pepper paste pepper paste:
    YAZIK YA BU NEDİR ARKADAŞ BİRAZ YAVAŞ KULLANIN ŞU ARABALARI TAMAM ALTINDAKİ ARABA İYİ AMA HIZLI OLUNCA ARABANIN İYİ OLMASIDA KAFİ GELMİYOR GEÇMİŞ OLSUN 7 0 Yanıtla
  • Alperen Alperen:
    üzülen yine de anası babası maaleseffff......hızlı yaşa, sakat kal, insanlar son gaz gidince kendini bir şey mi zannediyor ? anlaması gerçekten zor !!! ama insan bazen düşünüyor.. çevremizde de şahsen tanıdığımız insanlar oluyor... adam '' OT GİBİ '' işin kötüsü, hiçbir şey düşünmeden sadece gaza basıyor.. 4 0 Yanıtla
  • xyz xyz:
    Ciddi sonuç, yazık:((bu tür sonuçların olabileceği ve çözümün çok basit olduğu bir konu! Hız kuralları ve dikkatli araç kullanma konusunda hassas olunması lazım, ancak zaman zaman hepimizin hatası bu, özellikle alkol bu işlerin en büyük tetikçisi, bu olayda vardır demiyorum ancak çok düşük miktarlarda bile olsa alkol tüketip araca binmemek lazım. 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement