Vali yerlikaya 30 ağustos'ta yeniden var olduk
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya 30 Ağustos Zafer Bayramı için düzenlediği resepsiyondaki konuşmasında, 'Ya zafer, ya ölüm diyerek ayağa kalktık. 30 Ağustos'ta yeniden var olduk. Bu toprakların ebedi Türk yurdu olduğunu kanımızla canımızla ortaya koyduk. dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?