Cezaevinden şartlı tahliye ile çıktı, evinde ölü bulundu
Adana'dan gelen son dakika haberine göre 6 yıl önce kardeşini uyuşturucu krizi sırasında kendisinden para isteyip vermeyince öldüren ağabey, şartlı tahliye ile ceza evinden çıktı. Ağabey cezaevinden çıktıktan sonra evinde ölü bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?