4. Murad'ın Yaptırdığı Hamam Restore Edilecek
Çankırı'nın Çerkeş ilçesinde Osmanlı padişahı 4. Murad tarafından 1638'de çıktığı Bağdat Seferi sırasında yaptırdığı hamam, belediye tarafından çevresindeki yapılardan kurtarılmasının ardından, restore edilip müzeye dönüştürülmek isteniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?