Öğrenciler hem kitap okudu hem de Mehmetçik'e dua etti
Öğrenciler hem kitap okudu hem de Mehmetçik'e dua ettiKASTAMONU - Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen kitap okuma etkinliğinde il merkezinde 30 eğitim gören 3'üncü sınıf öğrencileri, velileriyle birlikte Şehit Şerife ve Atatürk Anıtı önünde kitap okudu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?