Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz: "Play-Off'a kalmak istiyorduk"
- Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz: "Play-Off'a kalmak istiyorduk" TFF 1. Lig'in son haftasında Bursaspor'u 3-0 mağlup eden Ankara Keçiörengücü'nün Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz, "Play-Off'a kalmak istiyorduk. Altınordu da galip geldikten sonra Play-Off'un dışında kaldık" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?