Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz: "Play-Off'a kalmak istiyorduk"
Son Dakika Logo
09.05.2021 08:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz: "Play-Off'a kalmak istiyorduk"

- Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz: "Play-Off'a kalmak istiyorduk" TFF 1. Lig'in son haftasında Bursaspor'u 3-0 mağlup eden Ankara Keçiörengücü'nün Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz, "Play-Off'a kalmak istiyorduk. Altınordu da galip geldikten sonra Play-Off'un dışında kaldık" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement