Murat Ağcabağ, MKE Ankaragücü başkanlığına aday olduğunu açıkladı
- Murat Ağcabağ, MKE Ankaragücü başkanlığına aday olduğunu açıkladı Murat Ağcabağ; "Ankaragücü'müz mutlaka hakkettiği çizgiye gelecektir" "Transfer tahtasını açmak için tüm paramız hazır" "Temel ilkemiz şeffaf ve dürüst yönetim"ANKARA - 22 Temmuz'da yapılacak olan MKE Ankaragücü Olağanüstü... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?