Murat Ağcabağ, MKE Ankaragücü başkanlığına aday olduğunu açıkladı
Son Dakika Logo
09.07.2019 05:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Murat Ağcabağ, MKE Ankaragücü başkanlığına aday olduğunu açıkladı

- Murat Ağcabağ, MKE Ankaragücü başkanlığına aday olduğunu açıkladı Murat Ağcabağ; "Ankaragücü'müz mutlaka hakkettiği çizgiye gelecektir" "Transfer tahtasını açmak için tüm paramız hazır" "Temel ilkemiz şeffaf ve dürüst yönetim"ANKARA - 22 Temmuz'da yapılacak olan MKE Ankaragücü Olağanüstü... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement