Varank: "TÜBİTAK COVID-19 PORTALI'nı bugün itibarıyla devreye aldık"
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın konuşması ANKARA - Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Kovid-19 tedbirleri kapsamında KOSGEB ve TÜBİTAK desteklerine ilişkin basın toplantısı düzenledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?