Gaziantep İslahiye'de Üzüm Bağlarını Hastalık Vurdu
Gaziantep İslahiye'de üzüm bağlarını hastalık vurduİslahiye'de üzüm bağlarını hastalık vurduGaziantep'in İslahiye ilçesinde, üzüm bağlarında, asma yapraklarının altında gri renk mantara neden olan mildiyö (plasmo vicicola) hastalığı, üreticide paniğe yol açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?