F.Bahçe, Avrupa Ligi'ne Gitmeleriyle Alakalı Olarak UEFA'dan Mektup Aldı
Spor Toto Süper Lig'i 3. sırada bitiren Fenerbahçe, Avrupa Ligi'ne katılımıyla alakalı olarak hiçbir sıkıntı olmadığına dair UEFA'dan mektup aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?