400 bin TL değerindeki hayvanlarını TIR şoförüne kaptıran besici: Bulamazsak on yılım heba olur
Son Dakika Logo
20.07.2019 03:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

400 bin TL değerindeki hayvanlarını TIR şoförüne kaptıran besici: Bulamazsak on yılım heba olur

Tokat'ta besicilik yapan Murat Sevük, 25 büyükbaş hayvanını Antalya'ya getirmek için anlaştığı TIR şoförünün 400 bin TL değerindeki hayvanlarını çalındığını iddia etti. Kardeşiyle birlikte hayvan pazarında kiraladıkları boş çadırda bekleyen Cevük, "Hayvanlarımı bulamazsak on yılım heba olur" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (54)

  • muro muro:
    devlet tayyip emniyet isterse bu hırsız dolandırıcıları bulur. buyurun yıllarca oy verdiginiz insanlar size yardımcı olsun. nerde akp tokat il başkanı ortada kaybolan 400 binlira ve büyük bir dolandırıcılık var. 70 19 Yanıtla
    tugba tugba:
    senın amacın adamın yarası degil kendi yaran ki atıp tutuyorsun.isterse ne demek be ! bu ulkenın emnıyetı herkes ıcın var.emnıyet ısterse bulur nasıl bır cumle emnıyet sıkayet ustune her turlu faallıyetı zaten yapıyor. 23 23
    Terbizyesiz Terbizyesiz:
    Ahlaksiz 15 19
    ftghujıko ftghujıko:
    muro herhalde cok halt yedın senı yakalamadılar kı böyle söylüyorsun. 13 20
    ftghujıko ftghujıko:
    başına taş düssün 16 16
    678 678:
    biri emniyeti sevmıyorsa kesin suçludur.magdur olsan anında yazardın zaten.ama dunya senın gıbı kötulerden ıbaret degıl benım abım özel harekat polisi 80 mılyon ıcın görev yapıyor bunu unutma. 11 4
  • Şizo Şizo:
    Nakliye firması yalan söylüyo hiç bir firma bilmediği sağlama almadığı araca kiralama yapmaz 36 1 Yanıtla
    ... ...:
    Aynen ortaktırlar 8 0
  • düzeni bozuk dünya düzeni bozuk dünya:
    ne istediniz garibanın malından şerefsizler 30 0 Yanıtla
  • asım asım:
    Hırsızlığın suç,günah sayılmadı yapanın yanına kaldığı ülkenin adıdır canım Türkiye 25 1 Yanıtla
  • Allah yardımcı olsun Allah yardımcı olsun :
    Allah'ın laneti dolandırıcıların üzerine olsun...vay imansızlar vay 25 1 Yanıtla
  • dadaş dadaş:
    bence sorumluluk nakliye şirketine aittir ne demek yanlış plaka yemezler 24 0 Yanıtla
  • ftghujıko ftghujıko:
    işinin ehli bir avukat varsa allah rızası ıcın bu adamcagıza yardım etsın ya 20 0 Yanıtla
  • Kadın Kadın :
    Emek hirsizlarinin Allah belasını versin! !!!! 19 0 Yanıtla
  • Ali Ali:
    Bir 50 bin de avukat yesin..millet olan gücuyle haramın peşinde koşuyor..okadar hayvanı büyütürken yanındamıydında alıp gidiyorsun şeretsiz..kul hakkı yiyenleri bu dünyada yaşatmasın Allah.. 18 0 Yanıtla
  • tugba tugba:
    dünyanın çivisi çıkmış boşuna yalan dünya demiyorlar.Ne çok kanı bozuk varmış be.Bitmeyeceksiniz anlaşılanda.Çok geçmiş olsun abimize inşallah hayvanlarını hırsız satmadan bulunur.Malesef hırsız bulunsada hayvanları elden cıkarmıstır yanıhırsız bulunsada satmıssa hayavnlar gerı gelmeyecek dılerım bulunur .Alçak hırsızlar ahirette bu hırsızlıgın bedelini ödeyeceksiniz.Hem bu dünyada hem ahirette. 15 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement