Persie: "Burada Olmaktan Çok Mutluyum"
Son Dakika Logo
14.07.2015 07:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Persie: "Burada Olmaktan Çok Mutluyum"

Fenerbahçe'nin yeni transferi Robin van Persie basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Salih Has Salih Has :
    Deden de mutlu olur tabii. 31 yaşında oynadığın takımda 2,700.000 alırken ve vergide kesilirken' aziz sana cebinden veriyor gibi maç başları dahil 5 milyon Euro verirse ve 3. Dünya ülkeleri insanı gibi seni havaalanında kimi uçarak kimi ağlayarak karşılarsa mutlu olmaman için aptal olman lazım. Bu ülkenin bu takımların paralarını bol keseden savuran yöneticiler aynı şeyi şirketlerinde yapabiliyorlarmı acaba. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement