Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Yaptığı Ücretsiz Şeker Ölçümü Yoğun İlgi Gördü
Son Dakika Logo
26.03.2018 03:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Yaptığı Ücretsiz Şeker Ölçümü Yoğun İlgi Gördü

Tıp fakültesi öğrencilerinin yaptığı ücretsiz şeker ölçümü yoğun ilgi gördüİSTANBUL, (DHA)- İSTİNYE Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri, gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında vatandaşların ücretsiz olarak şekerini ölçtü ve diyabet hakkında bilgilendirme yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement