Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Yaptığı Ücretsiz Şeker Ölçümü Yoğun İlgi Gördü
Tıp fakültesi öğrencilerinin yaptığı ücretsiz şeker ölçümü yoğun ilgi gördüİSTANBUL, (DHA)- İSTİNYE Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri, gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında vatandaşların ücretsiz olarak şekerini ölçtü ve diyabet hakkında bilgilendirme yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?