Öznur Çalık: "Biz Afrin'e Girdik, Terörü Bitirdik ve Sapasağlam da Çıktık"
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, "Biz Afrin'e girdik, terörü bitirdik ve sapasağlam da çıktık. Bayrağımızı, sancağımızı Afrin'e diktik. Afrin'den sonra yapılacaksa Münbiç'te de olacağız, Elbab'da, Cerablus'ta olduğumuz gibi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?