Ula Göleti'ne 30 Bin Yavru Sazan Bırakıldı
Ula Göleti'ne 30 bin yavru sazan bırakıldı Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Muğla'nın Ula ilçesindeki Ula Göleti'ne Orman Bakanlığı'nın katkıları ile 30 bin yavru Sazan balığı bırakıldıMUĞLA - Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından GEKA destekli proje ile geçen yıl çevre düzenlemesi... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?