Galatasaray'ın Konyaspor'u 5-0 yendiği maçta bir gol atan ve harikalar yaratan Emre Çolak'a sarı-kırmızılı yönetim zam yapmaya karar verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (3)
Ülkücü:
2 maç iyi oynadı diye sözleşme mi yapılır. Aldığı para 1,5 milyon. Zaten yüksek. Diğer oyuncuların sözleşmeleri düşürülmeli. Kulübün parasal durumu kötü zaten. 92Yanıtla
ÇAYCUMA 67:
BEŞİKTAŞI TAKDİR EDİYORUM BİR G. S. LI OLARAK ADAMLAR TAKIMI GENÇLEŞTİRDİLER. G. S. YAŞ ORTALAMASI 30 YAKIN YANILMIYORSAM. BU TAKIMDAN BİR CACIK OLMAZ. . . . 80Yanıtla
esmeroglu:
A2 fe oynayan Sinana 500bin euro mu.Allah belanizi versin serefsizler batirdiniz ulan kulubu.İnsallah bir GS li olarak iflas edersiniz,pardon siz gs liseli moruklari baskan yapiyordunuz degilmi,o zaman taraftar degiliz papyonlu enteller sizi61Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (3)