Galatasaray'da Emre Çolak'a Zam
Son Dakika Logo
15.12.2014 07:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray'da Emre Çolak'a Zam

Galatasaray'ın Konyaspor'u 5-0 yendiği maçta bir gol atan ve harikalar yaratan Emre Çolak'a sarı-kırmızılı yönetim zam yapmaya karar verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Ülkücü Ülkücü:
    2 maç iyi oynadı diye sözleşme mi yapılır. Aldığı para 1,5 milyon. Zaten yüksek. Diğer oyuncuların sözleşmeleri düşürülmeli. Kulübün parasal durumu kötü zaten. 9 2 Yanıtla
  • ÇAYCUMA 67 ÇAYCUMA 67:
    BEŞİKTAŞI TAKDİR EDİYORUM BİR G. S. LI OLARAK ADAMLAR TAKIMI GENÇLEŞTİRDİLER. G. S. YAŞ ORTALAMASI 30 YAKIN YANILMIYORSAM. BU TAKIMDAN BİR CACIK OLMAZ. . . . 8 0 Yanıtla
  • esmeroglu esmeroglu:
    A2 fe oynayan Sinana 500bin euro mu.Allah belanizi versin serefsizler batirdiniz ulan kulubu.İnsallah bir GS li olarak iflas edersiniz,pardon siz gs liseli moruklari baskan yapiyordunuz degilmi,o zaman taraftar degiliz papyonlu enteller sizi 6 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement