Ekonomik Sıkıntı Yaşayan Vatandaş, Kendini Yakmaya Çalıştı
Son Dakika Logo
15.04.2019 01:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ekonomik Sıkıntı Yaşayan Vatandaş, Kendini Yakmaya Çalıştı

Ankara'da ekonomik sıkıntıları yüzünden bunalıma giren bir vatandaş, "Faturalarımı ödeyemiyorum" deyip kendini benzinle yakmaya çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (49)

  • Vatandaş Vatandaş :
    Rabbim kimseyi bu duruma düşürmesin kimseyi yoklukla hastalıkla evlat acısıyla terbiye etmesin : 31 1 Yanıtla
  • MAZBATA MAZBATA:
    Mazbatayı verin artık 22 2 Yanıtla
    angaralı angaralı:
    senin mazbatandan bıktık her sayfaya aynı şeyleri yazıp durma beyin özürlüsümün sen. 2 6
  • hilmi taşbunar hilmi taşbunar:
    zamlarda olan garibana oluyor bu ülkede 22 1 Yanıtla
  • Şahin Şahin:
    Ekonomi iyiye gidiyor demektir 18 3 Yanıtla
  • KAYSERILI KAYSERILI:
    CHP,NIN OYUNLARI BASLADI ,TURKIYEYI KAOS,A SURUKLEMEK ICIN ELINDEN GELENI YAPIYOR..... 4 13 Yanıtla
  • Fir Fir:
    Ülkeyi yönetenler sadce ülkeyi değil bu topraklarda yaşayan insanlarıda maffettiler 17 0 Yanıtla
  • Realist Realist :
    Istanbul icin soyluyorum. Sayin 1000 bey, birak simdi 17 bini 12 bin farki sen. En sonunda bir oy, tek bir oy sadece bir oy ile de olsa K A Y B E D E C E K S I N.... akepe devri kapandi artik. Yeter iste 17 sene at kosturdunuz ve o at lar yoruldu artik. NOKTA 16 0 Yanıtla
  • Erkan Erkan:
    Abi benzin alıp kendini yakana kadar faturayı ödeseydin keşke. 7.15 az mı :) 4 11 Yanıtla
  • Furkan Furkan:
    Her aileye aylık 1000 TL vatandaşlık parası bağlanması lazım. 15 0 Yanıtla
  • PİLOT PİLOT:
    BUNLAR İYİ GÜNLERİMİZ VER MEHTERİ 13 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement