Polonya'da Kendini Yalnız Hissedenler İçin 20 Euro Karşılığında Sarılma Hizmeti
Polonya'da kendini yalnız hissedenler için açılan sarılma salonu, saat başı 20 euro ödeyenlere sarılma hizmeti veriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (13)
KAMİLLL:
Bizim Ülkemizde Eşşeklere Sarılıyorlar Acaba Bu Uygulama Bizde Olsa Sadece Sarılarak Kurtulabilirlermi :)) Bence Bidaha SARILACAK HALLERİ KALMAZ HALBURA DÖNERLER 01Yanıtla
Hamil:
Harbiden tam bir kamilsin10
??????:
Adamların derdi Yok . Vergi borcu yok, tahammül problemi Yok , yalandan inşaallah maşaallah derdi Yok , bizde ülke komple hasta yatağınd, Türkiye’de değil 7 kabin 7 milyon kabin de açılsa yetmez. Meydanlarda borozan gibi örnekten başka bişey Yok . Hakikatten biz mülteci olmuşuz. Bir emeklilik umudumuz vardı onu bile çok görüp tırnak içinde ne zaman gebersen o zaman emekli olursun sistemi getirdiler. Bülent Ecevit’in dönemini arar olduk. Allah’tan kormaMısınız peygamberden utanmazmısınız ülkeyi ne hale soktunuz. Beka kompleksiyle ülkeyi kaderiyle başbaşa bıraktınız. Hey be Allahsızlar ben 2 yıldır iş bulamiyorum. Yetti artık be10Yanıtla
Zekice:
100 euro da gittigi yerden alır, anlarsınız yaaaaa10Yanıtla
muro:
oraya bende gidecem. banyosuda nçayıda var. mutluluk veriyor insana. polonyalı güzel kızlara sarılıp mutlu olasım var 20 yurodan ne olacakki bir saat boyunca sarın güzel kızlara dünyalar benim olur. birde banyo yap çık. ohhh fıstık gibi varmı böyle dünya burada. 00Yanıtla
Mıstık:
Tek cocuk yaparda kedi köpek peşinde koşarsanız gün gelir böyle tek başınıza yapayalnız sarılcak bir abi kardeşde bulamaz kafayı yersiniz en az 5 cocuk ben öyle yaptım çokda memnunum00Yanıtla
yaşarken ölenler:
ne sevgi kalmış ne saygı dönmüyor alemin çarkı çekilmiyor dünya kahrı şimdiki zaman kötü zaman nasıl yaşar fakir olan...00Yanıtla
prm:
hadi 1 saat sarıldın sonra kim sarılcak 00Yanıtla
gerçekten mi?:
bizim burda olsa sadece sarılmak yetmez :)))) anlayan anladı.... :))))00Yanıtla
kalburabastı:
hoş uygulama00Yanıtla
Muhammed:
Bu seanslara tr deki politikacilari gondermek lazim tepeden asagiya dinlenirler cok yogunlar00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (13)