Gelir sıkıntısı yaşayan Twitter, ücretli abonelik modelini kullanıma sundu
Son Dakika Logo
28.05.2021 10:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gelir sıkıntısı yaşayan Twitter, ücretli abonelik modelini kullanıma sundu

Bir süredir gelir konusunda sorunlar yaşadığı bilinen sosyal medya devi Twitter, ücretli üyelik modelini kullanıma açtı. Twitter Blue adı verilen servisin, şu an için sadece iki ülkede hizmete girdiği öğrenildi. Yeni model için İngiltere'de 2.49 sterlin, ABD ise 2.99 dolar ücret ödenecek. Bu modelin kullanıcılar için zorunlu tutmayacağı da belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Btk Btk:
    Kendi kafasına görüşüne gore ona buna engel atar hesabini kapatirsa kimse güvenmez artik bunlara daha beter olsun tamamen kapansin ins 4 0 Yanıtla
  • deyvani10 deyvani10:
    dolar 8600 tlye dayandı ALLAH sonumuzu hayır eylesin 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement