Olaylı Derbi Sonrası Mehmet Topal'dan İlk Açıklama: Komplo Olduğunu Düşünüyoruz
Olaylı derbi sonrası açıklama yapan Fenerbahçeli futbolcu Mehmet Topal, "Gerçek Fenerbahçe taraftarı asla böyle bir şey yapmaz. Burada bir komplo olduğunu düşünüyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (11)