Olaylı Derbi Sonrası Mehmet Topal'dan İlk Açıklama: Komplo Olduğunu Düşünüyoruz
Son Dakika Logo
22.04.2018 12:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Olaylı Derbi Sonrası Mehmet Topal'dan İlk Açıklama: Komplo Olduğunu Düşünüyoruz

Olaylı derbi sonrası açıklama yapan Fenerbahçeli futbolcu Mehmet Topal, "Gerçek Fenerbahçe taraftarı asla böyle bir şey yapmaz. Burada bir komplo olduğunu düşünüyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Erdem Erdem:
    Rambo kardes suan tek aci sende sensen başka varmi bak bakalim 3 4 Yanıtla
    Rambo Dortmunt Rambo Dortmunt:
    komplo moplo yok yalan dolan kendileri attı 2 9
    Rambo Dortmunt Rambo Dortmunt:
    fakem çıldırıyor görüyorsunuz 1 2
  • DAVRAZ DAVRAZ:
    YA MEHMET BIR GALATASARAY MACINDAN SONRA BUNDAN UC BES YIL ONCE STADI YAKAN DA MI SIZINKILER DEGILDI POLIS ARABALARINI YAKAN DA MI SIZINKILER DEGILDI POLISLE CATISMAYA GIREN DE MI SIZINKILER DEGILDI YAAA BANA SOYLE SARI LACIVERT FORMA GIYEN GSLI BJKLI YOK TSLI LER MIYDI GEEEEC BU ISLERI ISINI TAKIP ET HILECI TAKIMIN HILECI FUTBOLCULARI SIZI 2 2 Yanıtla
  • Adalet istiyoruz Adalet istiyoruz:
    Mehmet topal çok doğru bunun üzerine söylenecek söz olduğunu düşünmüyorum 2 1 Yanıtla
  • Tahir Tahir:
    Bunu da FETO yapmıştır kıvırınnn 1 2 Yanıtla
  • SPARTAKUS SPARTAKUS:
    ULE MEHMET BUNDAN UC BES YIL ONCESI BIR GS MACINDAN SONRA POLIS ARACCLARINI YAKAN POLISLE CATISMAYA GIREN STADI YAKAN YOKSA TS BJK GS TARAFTARI MIYDI? GECECEKSIN BU ISLERI MEMEDIM 1 1 Yanıtla
  • Cem can Cem can :
    Bırakın bu işleri 1 1 Yanıtla
  • Kamo Kamo:
    He canım hee hehe komplo olur zaten başka bir şey olmaz zaten 1 1 Yanıtla
  • Tarafsız Tarafsız :
    Hep bir şeylere kılıf bulun bunuda paralel yapı yaptıdı dersiniz 0 1 Yanıtla
  • Yeliz kurt Yeliz kurt:
    Şikeci Fenerbahçe kaybettiğimiz anlayınca yalandan şikeye başvurursunuz kavga çıkartırsınız olay çıkartırsınız Tıp kazanabilmek için sonra da biz yapmadık diye Kenara çekilir siniz her oynadığınız maçta kavga edersiniz bir kere şerefinizle oynadığınız gördük mü bir kere namusunuza kazandığımızı gördün mü yazıklar olsun Türkiye'nin utanç verici takımı Fenerbahçe'nin başka bir takım Var mı utandığımız başka bir takım rezil bir takım 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement