Tedavi için geldiği Adana'da kızı maganda kurşunuyla yaralandı
Tedavi için geldiği Adana'da kızı maganda kurşunuyla yaralandı Baba Reşit Ülker: "Bu magandalık son bulsun, benim ciğerim yandı başkasının ciğeri yanmasın" Şırnak'tan tedavi için Adana'ya gelen bir adamın 2 yaşındaki kızı misafir olarak kaldıkları evde maganda kurşunuyla başından... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?