Tartıştığı Eşini Öldüren Kadın Teslim Oldu
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Zanlının sağlık kontrolünden geçirilmesi, Adana'daki cinayet- Tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra kaçan kadın polise teslim oldu- Zanlı cinayeti, eşini kendisini fuhşa zorladığı için çıkan tartışmanın ardından işlediğini iddia etti Adana'da tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra kaçan kadın polise teslim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?