Tartıştığı Eşini Öldüren Kadın Teslim Oldu
Son Dakika Logo
09.07.2015 04:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tartıştığı Eşini Öldüren Kadın Teslim Oldu

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Zanlının sağlık kontrolünden geçirilmesi, Adana'daki cinayet- Tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra kaçan kadın polise teslim oldu- Zanlı cinayeti, eşini kendisini fuhşa zorladığı için çıkan tartışmanın ardından işlediğini iddia etti Adana'da tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra kaçan kadın polise teslim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement