DİYARBAKIR'DA 4 KİŞİNİN YARALANDIĞI KAVGANIN GÖRÜNTÜLERİ ORTAYA ÇIKTI
DİYARBAKIR'da, dün husumetli iki grup arasında çıkan, 1'i ağır, 4 kişinin yaralandığı silahlı ve bıçaklı kavganın cep telefonuyla çekilen görüntüleri ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?